Praktika onak Covid-19 Innovabide Sareko enpresen aurretik.

Euskalit

2020ko martxoaren 3an, COVID 19-aren lehen albisteen aurretik, krisi batzordea (K batzordea) sortu genuen arriskuen prebentziorako arduradunarekin, barneko alorreko arduradunarekin, Informazio iturrian analisian aditua den lantaldeko pertsona batekin, eta zuzendariarekin.
Hiru barne komunikazio kanal gaitu genituen:

• Normalean langile guztientzako berritasun interesgarriak diren albisteetarako erabiltzen dugun komunikazio-agirian COVID 19rako atal espezifikoa bat gehitu dugu, osasun-jarraibideei buruzko xehetasun bereziekin eta gaixotasunaren sintomak dauden kasuetan jarraitu beharreko prozedurarekin.
• Whatsapp-eko talde espezifikoa sortu genuen K batzordearentzako premiazko erabakiak azkar eztabaidatzeko.
• Jakinarazten dugu WhatsApp orokorra erabiliko genukeela K batzordearen albiste eta premiazko mezu guztiak komunikatzeko, informazio, galdera edo kezka guztiak K Batzordeari helarazteko eskatuz, eta horrek iragazi, egiaztatu eta lantaldeari igorriko diola informazio kontraesankorrak ekiditzeko
.

Komunikazio zuzena eta etengabea mantendu dugu hasieratik EUSKALIT administrazioarekin, osasun agentziekin eta zuzendaritza organuekin, informazioa eta jarraibideak etengabe edukitzeko.
Komunikazioa ia egunerokoa izan da kanal desberdinetatik (bereziki lehenengo asteetan) langileek informazio egokia izan dezaten eta interes talde ezberdinei komunikatzeko.

Martxoko lehenengo astean, kontingentzia plan orokor bat aktibatu zen (altxorraren jarraipen bereziarekin) eta EUSKALITen prozesu bakoitzean espezifiko bat, egoera ezberdinak ikusteko (presentzia fisikoa duten jarduerak, on-lineko jarduerak eta jarduera mixtoak) eta izan litezkeen eraginak ikusteko. jarduera eta aurrekontuen adierazleetan, etengabe eguneratzen dena.
Martxoaren lehenengo astean, informatiko eta komunikazio sistemakprestatzen hasi ziren % 100 telelanerako formatuan funtziona zezaten Erabakia martxoaren 13an hartu zen eta oso funtzionamendu positiboarekin jarraitzen du.


Martxoan eta apirilaren zehar, EUSKALIT zerbitzu guztiak berdiseinatu dira eta prestakuntza jarduerak, enpresentzako diagnostikoak, barneko jarraipen bilerak eta abar on-line egiten ari dira, azken hilabeteetan jarduera bizia mantentzea ahalbidetu dutenak eta parte-hartze kopuru onekin eskaintzen ari garenak.

Azetek

Alarma-egoera deklaratu zenetik, arreta telematiko moduko protokoloa aktibatu genuen. Horrela, gure langileen Covid-19rekiko esposizioa ahalik eta gehien murriztu genuen, eta, aldi berean, gure bezeroen alferrikako joan-etorriak saihestu genituen. Zerbitzu honek, telematikoak, bezeroei aukera eman die edozein ezbeharren erreklamazioak tramitatzeko edo aseguru bat kontratatzeko.

 Maiatzaren 11an gure bulegoak herritarrei zabaldu dizkiegu. Bezeroen eta langileen kutxaduraren esposizioa ahalik eta gehien babesteko, gure instalazioak, metakrilatozko babes-pantailak, gelak, maskarak eta eskularruez hornitu ditugu.